Szállítási információk

Futárszolgálat - Express One - házhozszállítás

Nem kell felesleges utakat megtennie, mert mi házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt csomagot! Házhozszállítást végző partnerünk az Express One Kft. A futárszolgálat hétköznap 8-17 óra között kézbesíti a csomagot, melyről emailban és SMS-ben értesítést küld partnerünk. Ebben már a csomagszám is szerepel erre hivatkozva az Express One ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, illetve csomagkövetés is elérhető a futárszolgálat oldalán. Az e-mailben küldött kézbesítéstől kezdve 5 munkanap áll rendelkezésedre az átvételre. A 6. napon automatikusan visszafordítják a csomagot és azt csak normál szállítási költségért tudjuk újra elindítani. Kérjük figyeljen az 5 napos átvételre! A futárok egy része rendelkezik bankkártya elfogadó terminállal, de nem mind! Normál esetben készpénzben (beszedés) tudja a csomagot kifizetni átvételkor. Érdemes olyan szállítási címet megadni ahol hétköznap 8-17 óra között tartózkodik.

Rendelt termékek értéke / bruttó - kivéve bútor Szállítási díj
 0-35.000 Ft 1 990 Ft
35.001 Ft-tól INGYENES
Bútor szállítás / csak lapraszerelt - futárszolgálattal KATALÓGUS
kötségét a REXTRA Orvosi műszerek katalogusa tartalmazza  
Bútor szállítás / saját Rextra kiszállítás - rendelés után kerül egyeztetésre EGYEDI
rendelés után egyedi ár kerül megállapításra, visszaigazolásra  

Szállítási díjak 2023.01.23-tól visszavonásig illetve módosításig érvényesek!

A fenti árak kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek, szaküzletben leadott rendelésekre, viszonteladóink és szerződött partnereink részére más szállítási díj árlista érvényes! Érdeklődjön szaküzleteinkben!

Bútor szállítási információk

A megrendelt bútorok személyesen szentendrei raktárunkban (2000 Szentendre, Rózsa u.16) vehetők át, illetve igény szerint futárszolgálattal, vagy saját teherautónkkal juttattjuk el a megrendelőkhöz. A futárszolgálattal történő szállítás lehetőségét és ennek bruttó szállítási költségét a Rextra Orvosi Eszközök katalógusában a termékek mellett feltüntetjük. Azokat a termékeket, amelyeket nem tudunk futárszolgálattal küldeni, saját teherautóval szállítjuk. Ezeknek költsége egyedi, függ az adott címre szállítandó bútorok mennyiségétől, kiszállítandó bútorok méretétől, szállítási cím és a szentendrei raktár közötti távolságtól.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik a megadott címre. Kérjük a megrendelésben olyan szállítási címet jelöljenek meg, ahol a megrendelő, vagy egy meghatalmazottja napközben is elérhető. Amennyiben az általunk előzetesen jelzett szállítási időpont nem felel meg, úgy vagy egy következő fuvarba tudjuk betervezni az adott megrendelés címre szállítását (ami plusz 1-2 hét is lehet), vagy egyedi szállítási díj ellenében a megrendelő általkért időpontban szállítjuk le a termékeket. Az egyedi szállítások díjai változnak, azok megrendelés leadásakor egyedileg kerülnek megállapításra és kiadásra.

A 30 kg-nál kisebb súlyú, a méretét tekintve egyedül is mozgatható bútoroknál tudjuk az ajtóig történő szállítást biztosítani. Amennyiben a termék méretéből vagy súlyából fakadóan a kiszállítást kolléga nem tudja azt egyedül bevinni, úgy a megrendelő feladata a kocsitól a kívánt helyre történő árúszállítás megszervezése. Ha a megrendelő a helyszínen nem tud a pakoláshoz segítséget szervezni, úgy kérheti plusz rakodó biztosítását a teherautóra. Ennek költsége 20 000 Ft/fő.

Csomagkövetés az Express One weboldalán. (csomagkövetés szolgáltatás adataiért felelőséget nem vállalunk, ezt az Express One Kft kezeli)

https://tracking.expressone.hu/

Express One további elérhetőségei:

Telefon: + 36-1-877-7400; +36-1-877-7444

Email: ugyfelszolgalat@expressone.hu

 
Kiszállítási idő
A rendelés során igyekszünk előre jelezni a várható kiszállítás idejét. Abban az esetben ha minden rendelt termék van készleten a szállítás 3-5 munkanapon belül történik. Azonban, ha a rendelt termék beszerzés alatt áll, hiánycikk az időtáv akár hetekre is megnövekedhet. A rendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk rendelésed állapotáról.
 

Személyes átvétel szaküzleteinkben

 
Természetesen személyesen is átvehető minden termék, a szaküzletek menűpontban található üzletünkben is, amely rendeléskor a rendelés véglegesítése előtt egy raktárak listából kiválasztható. Ennek semmilyen költsége nincsen.

Sérülés esetén!!

Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződjön meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot)
Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.
Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető reklamáció.
 
A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük emailban juttassa el a webshop@rextra.hu e-mailcímre, a további teendőket utána tudjuk megválaszolni.
Kipróbálni nem szükséges, az már normál garancia, a fenti csak a sérülten érkezett termékekre vonatkozik.
 
Azon termékeknél ahol a "Törékeny, nem szállítható.. csak saját felelőségre rendeld szállítással" jelzés fel van tüntetve, ott szállításkori sérülés esetén NEM tudunk utólag tenni semmit. - nem véletlenül van kiírva. Törékeny (üveg, kerámia, stb) terméket garanciával egyetlen futárszolgálat sem vállal szállításra. Természetesen igyekszünk megfelelően csomagolni de ezekre reklamációt nem tudunk elfogadni.